donderdag 26 februari 2015

Opdracht 5# Instagram

Instagram/Insta is erg populair bij de jeugd. En omdat ik met drie dochters ook al heel wat jaren meedoe met verschillende vormen sociale media heb ik uiteraard ook allang een Instagram account. Ik doe er zelf niet zoveel mee, hoewel ik het wel leuk vind om snel even een foto te zenden als je ergens bent en iets leuks meemaakt. Hoewel de jeugd nu veel meer met "snapchat" werkt. Zou ook nog een interessant VerdiepDing zijn. Maar dat "Snappen" vind ik niks. Dat gaat denk ik ook te snel voor de ouderen. Wel erg leuk dat ik toch ook met dit VerdiepDing weer iets heb geleerd en dat is "Iconosquare.com" en "Ink361". Een prachtig overzicht van al de foto's die je liked en van jou op Insta geplaatste foto's. Wel erg irritatant dar er weer veel reclame op voor komt. Bibliotheek Kennemerwaard heeft geen Instagram. En dat verwonderd mij. Ik vind het leuk dat er vele foto's op facebook worden geplaatst van diverse activiteiten. Je zou op Instagram een andere draai kunnen geven aan informatie verspreiden
wat er bij de bieb speelt. Misschien de inrichting fotograferen, exposities, en de spinternieuwe materialen. Ik denk dat je hiervoor weer een andere groep mensen kan prikkelen om naar de bibliotheek te komen. Ik zou zeggen DOEN!!

1 opmerking: