donderdag 22 oktober 2015

Opdracht 7# FabLab

Madame is weer online, is weer de madame, en wil graag deze Cursus afmaken voordat zij niet meer mag komen werken bij de bieb. Helaas...toch het slachtoffer van al die innovaties..

Tijdens het lezen van dit artikel, Fablab meende ik in mijzelf een weerstand hierover dit tegen te komen. En wat leest ik bij de reactie."Schoenmaker blijf bij je leest", dat is nou precies wat er in mij opkwam.
Het zal allemaal wel goed, mooi, en moeten al die extra lessen geven, op scholen en in de bieb. Zijn daar geen geschoolde leraren voor? Uiteraard heb ik ook met veel interesse gekeken en uitleg gehad van de 3D printer, geniaal. Het betreft  toch de toekomst.
 Prachtig om dat in de bibliotheek een keer aan onze leners te laten zien. Daarbij houden denk ik dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten